از سهامداران خوش حساب صندوق منابع طبیعی استان اصفهان تقدیرشد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی، در در گردهمایی مدیران عامل و روسای هیئت مدیره شرکت های تعاونی منابع طبیعی سهامداران عضو صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان اصفهان که با حضور احمدرضا لعلی نیا، نماینده رییس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور، مدیرکل، معاونان و روسای ستادی اداره کل منابع طبیعی و مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره ۳۰ شرکت تعاونی منابع طبیعی از ۲۱ شهرستان استان اصفهان برگزار شد، از مدیران عامل ۱۵ تعاونی خوش حساب قدردانی به عمل آمد.

احمدرضا لعلی نیا، نماینده رییس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور به رویکرد سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در تاسیس صندوق های  حمایت از توسعه منابع طبیعی در تمام استان های کشور تا پایان برنامه پنجم توسعه و اهمیت توسعه مشارکت مردم در مدیریت پایدار منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: انجام این کار را به عنوان اولویت برنامه مدیران کل استانها قرار داده ایم.

اکبر روانفر، رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان اصفهان نیز به نقش تشکل ها و نحوه استفاده سهامداران از ظرفیت های صندوق اشاره کرد و اظهار داشت: قدردانی از سهامداران موفق و خوش حساب با توضیح ملاک های ارزیابی، عملکرد سهامداران صندوق در طبقه بندی عالی، خیلی خوب و خوب دسته بندی صورت گرفته است.

در خاتمه محمد حسین شاملی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: اکنون ابتدای راه هستیم و باید گام های بلندی در این راستا برداشته شود. تجمیع و تقویت سرمایه صندوق به منظور ارتقاء افزایش بهره وری در بخش های متنوع منابع طبیعی و حمایت از بهره برداران و افزایش منزلت اجتماعی و اقتصادی تولید کننده بخش منابع طبیعی استان اصفهان از اهداف تشکیل صندوق در این استان است.

در پایان محمد حسین شاملی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان با تقدیم لوح تقدیر از مدیران عامل ۱۵ شرکت تعاونی منابع طبیعی از سهامداران صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان اصفهان قدردانی به عمل آورد .

در ادامه شرکت تعاونی منابع طبیعی سمیرم، شرکت خدمات مشاوره ایی بلور سبز جاودان، شرکت تعاونی کشت نهال و مراتع گستر جندق گزارش خدمات و فعالیت های برجسته خود را برای مدیران شرکت های تعاونی حاضر ارائه کردند و اظهار داشتند: با مشارکت بهره‌برداران و حمایت اداره کل منابع طبیعی و پشتیبانی مالی صندوق می توانند نسبت به فعالیت های اقتصادی و ارتقاء معیشت بهره‌برداران در بخش های مختلف منابع طبیعی اثرگذار باشند . 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *