اثربخشی صندوقها مستلزم جذب و تامین و بکارگیری الگوهای کارآمد در ارائه خدمت می باشد ‏

رضوی اردکانی گفت: تحقق  انتظارات لازم از صندوقها در زمینه مواردی مانند افزایش سرمایه، ارائه مدل های ارائه خدمت و… با بکارگیری مناسب از سرمایه صندوقها و ظرفیتهای قانونی پیش بینی شده میسر می شود .

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با بیان اینکه صندوق یک نهاد برخاسته از متن جامعه تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی  است و این موضوع صندوق را از بانک متمایز می سازد لذا لازم است  نقش آنان در صندوق  بدرستی تبیین گردد .

 

قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی:

داشتن برنامه برای صندوق اصفهان امری ضروری است

 در ادامه عوض علیزاده مقدم، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با اشاره به اینکه صندوق یک نهاد توسعه ای و در نهایت اقتصادی است، گفت: داشتن برنامه برای صندوق ها امری ضروری است.

وی افزود: سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان با ۳۰۰ میلیون تومان در اصفهان شکل گرفت و بستر ها آماده شده است و مراحل رشد و توسعه را باید برای صندوق فراهم کرد.

همچنین علیرضا اشرفی، عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی گفت: داشتن برنامه کاری در صندوق مهم است و باید بین معاونت های وزارت جهاد کشاورزی استان و صندوق تقسیم کار صورت گیرد. و معاونان سازمان جهاد کشاورزی نقش خودشان را در صندوق استانی و ملی بیشتر کنند.

وی افزود: صندوق استان اصفهان در عملکرد درآمد و هزینه خوب است. همچنین صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان ارتباط خوبی با نماینده دارد. ما آمادگی هرگونه تعامل با صندوق را داریم.

عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی گفت: کارگروه توسعه صندوق باید تشکیل شود. و افزایش سرمایه از طریق آورده بخش خصوصی و دولتی انجام شود.

 عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی:

سند راهبردی صندوق در برنامه ششم باید نهایی و تدوین شود

ابوالقاسم شمس، عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی نیز با اشاره به اینکه سند راهبردی برای جایگاه صندوق برای بخش کشاورزی اصفهان در برنامه ششم باید نهایی و تدوین شود، گفت: صندوق باید برنامه مدون براساس دیدگاههای سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان داشته باشد.

وی افزود: باید در اصفهان چند زنجیره تولید را اولویت بندی و در حد پایلوت داشته باشیم. سر حلقه های زنجیره را شناسایی کنیم به شرط اینکه مورد وثوق باشند و اعتبار سنجی باید انجام شود.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان:

سرمایه صندوق باید سالانه۱۰ الی ۲۰میلیارد تومان زیاد شود

قدرت اله قاسمی برسیانی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: تاکنون موارد مورد انتظار ما عمل شده است و شرایط بهتر شده ولی نتایج مورد انتظار صورت نگرفته است. تصور ما این است که صندوق می تواند بسیار کارساز باشد به شرط اینکه برنامه هم داشته باشد به شرط اینکه سرمایه آن خوب باشد.

وی افزود: در کشور و استان، صندوق متناسب با نیاز بخش کشاورزی از بنیه خوبی برخودار نیست و سرمایه متناسب با نیاز کشور و استان نیست.

قاسمی برسیانی با بیان اینکه جهت گیری صندوق باید چگونه باشد گفت: باید راه حلی انتخاب کرد که هم افزایش سرمایه و هم توسعه و رشد صندوق را در بر بگیرد. سرمایه صندوق باید سالانه۱۰ الی ۲۰میلیارد تومان زیاد شود .

 رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان:

ارائه ۱۵ میلیارد تومان در قالب تفاهمنامه به صندوق اصفهان

امیرحسین افیونی، رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان هم گفت: در یک سال گذشته حدود ۱۵ میلیارد تومان در قالب تفاهمنامه به صندوق ارائه شده است.

وی افزود: اولویت اول صندوق استان تجهیز و افزایش منابع است. صندوق استان اصفهان هم اکنون به دنبال استفاده از اعتبارات در خصوص زنجیره های تولید شیر و تخم مرغ است.

افیونی تصریح کرد:هیات مدیره صندوق مقرر کرده از اول مهر ضریب پرداخت تسهیلات را از ۱/۹ به ۱/۸ تغییر یابد. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *