آغاز ثبت نام در المپیاد ملی بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران «نخستین المپیاد ملی بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی» با حمایت شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و ۱۶ سازمان و نهاد دیگر، به منظور الگوسازی فنی و مدیریتی، بهبود شرایط کیفی و کمی محصولات، اصلاح شیوه ­های مصرف عوامل تولید و نهاده ­های پایه و باز مهندسی بسترهای افزایش ارزش افزوده در زیربخش‌های کشاورزی در آذرماه امسال برگزار می­کند.

 

شرکت کنندگان در این المپیاد بنگاه­ ها و فعالان بهره ­ور بخش کشاورزی که بهبود مستمر بهره­ وری را با به کارگیری صحیح منابع و نهادهای تولید سر لوحه اقدامات خود دانسته ­اند در هشت حوزه دام، طیور و زنبورداری، شیلات و آبزیان، صنایع غذایی کشاورزی (تکمیلی، تبدیلی و فرآوری)، زراعت و باغبانی، منابع طبیعی و محیط زیست، تعاونی ­ها و تشکل­ های بخش کشاورزی، خدمات فنی و مهندسی، واحدهای بازرگانی و تامین نهاده ­های بخش کشاورزی هستند.

 

گفتنی است،  برترین­ های بخش کشاورزی و منابع طبیعی با ارزیابی ­های مبتنی بر نتایج موفقیت ‌ها، توسط گروهی از ارزیابان خبره و بر اساس الگوها و مدل ­های بومی شده معرفی و از آنها با اعطای «نشان عالی بهره­ وری» تجلیل و قدردانی می­ شود.

 

شایان ذکر است؛ مهلت ثبت نام و ارسال مدارک ازتیرماه تا شهریورماه، فرآیند ارزیابی از مهر تا آبان ماه و آیین اختتام المپیاد روز سه شنبه ۲۴ آذرماه برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند با شماره های دبیرخانه اجرایی المپیاد ۵-۸۸۹۷۰۹۳۱ و ۰۹۱۲۵۱۵۰۹۸۰ تماس حاصل کنند یا به قسمت فرم ثبت نام در سایت به آدرس http://www.agripro.ir مراجعه کنند.                                

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *