آغازشارژ کارتهای اعتباری کشاورزان فردوسی همزمان با فصل کشت پاییزه

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان فردوس با اشاره به توزیع کارت های اعتباری بین کشاورزان شهرستان از آغاز شارژ این کارت ها برای خرید کود و بذر و سم مورد نیاز خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی، مهدی روشن، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان فردوس با بیان این مطلب گفت: همزمان با فصل کشت پاییزه، شارژ کارت های اعتباری کشاورزان فردوسی توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی آغاز شد.

وی درباره تسهیلات این کارت ها گفت: تسهیلات تخصیصی در این کارت ها ۹ماهه با نرخ ۵درصد بوده و کشاورزان می توانند با مراجعه به صندوق از این تسهیلات استفاده نمایند.

روشن در ادامه تصریح کرد: کارت اعتباری در مراکز توزیع نهاده اتحادیه تعاون روستایی و کلینیک گیاهپزشکی فعال بوده و کشاورز پس از تشکیل پرونده و شارژ کارت با مراجعه به این مراکز خرید نقدی کود و بذر را انجام می دهد.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان فردوس تاکید کرد: تاکنون برای تامین منابع اعتباری این طرح بالغ بر ۵میلیارد ریال تخصیص یافته که معادل ۵۰۰تن انواع کود و بذر ما بین کشاورزان توزیع می گردد.

روشن از حمایت طرح کشت گندم و کلزا گفت: با اجرای این طرح کشت گندم و جو و کلزا در شهرستان مورد حمایت قرار گرفته و برای اولین بار کشت کلزا با توجه به کمبود منابع آبی برای جایگزینی با کشت محصولات آب بر مورد حمایت جدی صندوق و مدیریت جهاد قرار گرفته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *