چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ www.sfida.ir

سخنرانی دکتر کرد نائیج درباره مدیریت استراتژیک پیشرفته در شرکت مادرتخصصی


جلسه  سخنرانی با محوریت «مدیریت استراتژیک» با استادی دکتر اسدالله کرد نائیج در جلسه شورای مدیران شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی روز شنبه 17 مردادماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادرتخصصی؛ این سخنرانی با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران، روسای اداره ها و کارشناسان شرکت مادر در محل سالن جلسات از ساعت 11 تا12:30 برگزار شد.

گفتنی است؛ دکتر اسدلله کرد نائیج، دکتري مدیریت ، گرایش سیاستگذاري (مدیریت استراتژیک)، عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس از سال 1383 تاکنون.معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه تربیت مدرس، مدیر گروه مدیریت توسعه اقتصادي وعضو شوراي پژوهشی مرکز مطالعات مدیریت و بهره وري ایران از اردیبهشت سال 1385 تاکنون در این نشست درباره تعریف انواع مدیریت استراتژیک و چگونگی درنظر گرفتن جایگاه هر سازمان در جدول ماتریس  IEسخن گفت.

در ادامه جلسه پرسش و پاسخ برگزار و حاضران دیدگاه های خود را نسبت به چگونگی انجام و بررسی این ماتریس در صندوق های غیردولتی و شرکت مادر بیان و پاسخ های مربوطه را دریافت کردند.

همچنین سیدعبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی با تشکر از حضور دکترکردنائیج این جلسه را پلی برای علمی عمل کردن شرکت در راستای استراتژی رشد و توسعه عنوان کرد. 



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.