چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ www.sfida.ir

جلسه رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی با مدیر عامل و نماینده صندوق های حمایت از بخش کشاورزی استان های کرمان و مرکزی


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی با مدیر عامل صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان کرمان و مدیر عامل صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان مرکزی دهم آبان 1401 دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ حسین مهدی دوست، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی با رضا بمانی گلناآبادی مدیر عامل صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان کرمان و محمدرضا خالقي مدیر عامل صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان مرکزی دهم آبان 1401 دیدار کرد. در این نشست مدیران عامل صندوق های حمایت از بخش کشاورزی ضمن خوش آمدگویی و آرزوی موفقیت برای رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل جدید شرکت مادر تخصصی، توضیحاتی در خصوص عملکرد صندوق های ذکر شده ارائه دادند و برنامه های آینده را برای اعضای حاضر در جلسه تشریح کردند. در این نشست موضوع همکاری طرفین به خصوص برای افزایش سرمایه صندوق ها و تاسیس صندوق های شهرستانی و زنان در این استان ها مورد مذاکره قرار گرفت.


© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.