چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ www.sfida.ir

انتصاب نماینده شرکت مادر تخصصی در صندوق زنان روستایی وثوق استهبان


نماینده جدید شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، در صندوق صندوق حمايت از توسعه فعاليت‌هاي كشاورزي زنان روستايي وثوق استهبان انتصاب شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ طی حکمی از سوی سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، زهرا تابش به عنوان نماینده شرکت مادر تخصصی در صندوق حمايت از توسعه فعاليت‌هاي كشاورزي زنان روستايي وثوق استهبان منصوب شد.

در حکم وی آمده است:«با عنايت به پيشنهاد رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان فارس طي نامه ای و با استناد به ماده 110 لايحه اصلاحي قانون تجارت، شما به عنوان نماينده اين شركت در هيئت مديره صندوق حمايت از توسعه فعاليت‌هاي كشاورزي زنان روستايي وثوق استهبان منصوب مي‌شوید.

مورد تاكيد است، با رعايت مفاد اساسنامه صندوق، قانون تجارت و ساير قوانين و مقررات مربوطه و همچنين تقويت تعاملات با صندوق‌هاي خرد زنان روستايي و در چارچوب اهداف، سياست‌ها و برنامه‌هاي شركتمادر تخصصي و حفظ ارتباط مستمر با اين شركت و تداوم حمايت و پشتيباني سازمان جهاد كشاورزي آن استان، اداره كل دفتر امور زنان روستايي و عشايري در جهت افزايش توانايي‌ها و رسيدن صندوق به جايگاه شايستهدر توسعه فعاليت‌هاي كشاورزي زنان آن شهرستان، اقدامات لازم به عمل آوريد.

توفيق روزافزون براي شما و اعضاي هيأت مديره صندوق از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.»



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.