چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ www.sfida.ir

انتصاب نماینده شرکت مادر تخصصی در صندوق طیور و زنبورداری ‏


انتصاب نماینده شرکت مادر تخصصی در صندوق طیور و زنبورداری 


 

نماینده جدید شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، در صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور وصندوق حمايت از توسعه صنعت طیور کشور انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ طی حکمی از سوی سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، حبیب امینی اسفیدواجانی، به عنوان نماینده شرکت مادر تخصصی در صندوقهای حمایت از توسعه صنعت زنبورداری و طیور منصوب شد.

در حکم وی آمده است، با توجه به پیشنهاد معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی طی نامه ای، با عنايت به توان و تجربيات جنابعالي و با استناد به ماده 110 لايحه اصلاحي قانون تجارت، شما را به عنوان نماينده اين شركت در هيئت مديره صندوق حمايت از توسعه صنعت زنبورداری کشور و صندوق حمايت از توسعه صنعت طیور کشور منصوب مي نمايم.

با عنایت به لزوم اقتصادی کردن تولید و ایجاد ارزش افزوده مناسب و پایدار در تولید عسل کشور در چارچوب استقرار زنجیره تولید و فراهم شدن تحقق این مهم با استفاده از ظرفیت صندوق مزبور، لذا ضروری است شرایط حضور فعال و کارآمد تمام تعاونی ها و تشکل های فراگیر و تولیدکنندگان را در حوزه قبل، حین و بعد از تولید  عسل کشور در صندوق مزبور فراهم شود.

همچنین رعايت مفاد اساسنامه صندوق، قانون تجارت و ساير قوانين و مقررات مربوطه مورد تاکید است و همچنين انجام تعاملات مستمر با تشكلها و تعاوني هاي زیر بخش طیور و زنبور و حفظ ارتباط برای اجرایی کردن اهداف، سياستها و برنامه هاي شركت مادر تخصصي در جهت افزايش توانايي ها و رسيدن صندوق های زنبور و طیور به جايگاه شايسته در توسعه صنعت زنبور داری کشور و توسعه صنعت طیور کشور در سرلوحه برنامه کاری جنابعالی قرار گیرد.

توفيق روز افزون براي جنابعالي و اعضاي هيأت مديره صندوق ها از خداوند متعال مسئلت مي‌نمايم.

 



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.