چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ www.sfida.ir

تاکید رییس مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی بر استفاده از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی و مستندسازی


رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی بر استفاده از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای و فردی برای بیان دقیق سیاست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات این بخش، تولید محتوی و رویارویی با بحران‌ها و مسایل خاص به ویژه در شرایط اجرای طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین المللی شرکت مادر تخصصی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی؛ علیرضا رضازاده، امروز دوشنبه 26 اردیبهشت ماه 1401 در نشست هم‌اندیشی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و مدیران روابط عمومی استان‌ها، معاونت‌ها، موسسات و شرکت‌های وابسته که به صورت حضوری و برخط در آستانه فرا رسیدن روز روابط عمومی و به منظور بزرگداشت این روز برگزار شد، ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی به دست‌اندرکاران این حوزه، گفت: امروز کاری مهم‌تر از رسانه و ارتباطات در حوزه کشاورزی نداریم. وی افزود: بخش کشاورزی همواره با بحران‌ها و چالش‌های مختلفی روبرو است و این بحران‌ها تمام نمی‌شود بلکه از حالتی به حالت دیگر تبدیل می‌شود. رضازاده با اشاره به این که در دولت سیزدهم و در مسئولیت سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، فعالیت‌ها و اقدامات زیادی در زیربخش‌های مختلف کشاورزی و در حوزه معاونت‌ها، سازمان‌ها، موسسه‌ها و استان‌ها صورت گرفته است، اظهار داشت: اقدامات روابط عمومی در انتشار این فعالیت‌ها و اقدامات باید مشخص، مستند و منتشر شود. وی در همین حال خواست برای مستندسازی اطلاع‌رسانی‌ها و سایر فعالیت‌های روابط عمومی‌های بخش کشاورزی، دو فرمت استاندارد در حوزه کاری روابط عمومی و در حوزه جهاد تبیین تهیه شود. رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی افزود: فعالیت‌ها و اقدامات روابط عمومی در بخش کشاورزی مورد توجه بخش‌هایی از دولت قرار گرفته است و تلاش‌ها باید ادامه یابد. وی بار دیگر بر ظرفیت‌سازی و استفاده از زیرساخت‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی برای انتشار سیاست‌ها و برنامه‌های بخش کشاورزی و آگاهی‌سازی مردم تاکید ورزید. رضازاده به افزایش حجم فعالیت‌ها در بخش کشاورزی اشاره و تصریح کرد: پیش از اجرای طرح مردمی‌سازی و اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها، دست کم ۱۰۷۰ جلسه توجیحی در سراسر کشور برگزار شد. وی در همین حال خواست گزارش‌دهی دقیق‌تری از فعالیت‌های این بخش توسط روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی صورت گیرد. رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی درک قدرت رسانه را مهم خواند و گفت: در راستای افزایش ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی به دنبال راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی هستیم که در این صورت گزارش‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها از بخش کشاورزی به صورت دیداری و پیوسته‌تر خواهد شد.


© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.