چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۲ www.sfida.ir

برگزاری مجمع عمومی ۱۰ صندوق کشاورزی زنان روستایی


مشاور مدیرعامل در پروژه صندوق حمایت از توسعه فعالیت های زنان روستایی و عشایری گفت: مجمع عمومی تمام 10 صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی و عشایری در بهمن ماه 1393 با همکاری صندوق ها و شرکت مادر تخصصی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي واموربين الملل شرکت مادر تخصصی، محمد تقی شریعتی، مشاور مدیرعامل در پروژه صندوق حمایت از توسعه فعالیت های زنان روستایی و عشایری از برگزاری مجمع عمومی تمام 10 صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی و عشایری در بهمن ماه 1393 خبر داد و افزود: این صندوق ها در قالب شرکت سهامی خاص فعالیت دارند و تابع قانون تجارت هستند.

وی گفت: در حال حاضر 154 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی با 6354 عضو زن روستایی، سهامدار این 10 صندوق در  شهرستان های مرودشت، شیراز و استهبان استان فارس، ارومیه و سلماس در استان آذربایجان غربی، سرایان و درمیان در استان خراسان جنوبی، زابل در استان سیستان و بلوچستان و دشتستان در استان بوشهر هستند.

مشاور مدیرعامل در پروژه صندوق حمایت از توسعه فعالیت های زنان روستایی و عشایری اظهار داشت: سرمایه این 10 صندوق به 33490.16 میلیون ریال افزایش یافته است.

شریعتی تصریح کرد: همچنین از سال 1390 که اولین صندوق زنان شهرستان تشکیل شده تاکنون بیش از 10 هزار فقره وام به اعضا برای فعالیت های کشاورزی و صنایع روستایی  پرداخت شده است.  چرا که هدف از تشکیل این صندوق ها تامین و تجهيز منابع مالی و اعتباری برای توانمندسازی فعالیت های کشاورزی زنان روستایی عضو صندوق های اعتبارات خرد زنان روستايي است.

وی  گفت: در مجموع از ابتدای تاسیس تاکنون، این صندوق ها رشد چشمگیری در تعداد سهامداران، صندوق های اعتباراتی خرد، سرمایه و تسهیلات اعطایی داشته است و هیچ گزارش معوقه ای در بازپرداخت نبوده است. 

 



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.