چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۲۴ www.sfida.ir

همکاری صندوق های استان خوزستان و دزفول برای توسعه سرمایه گذاری


جلسه مشترک هیئت مدیره، مدیران عامل و بازرس صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان و شهرستان دزفول به منظور حمایت و امکان سرمایه گذاری دو صندوق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی، پیرو تشکیل شورای هماهنگی صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان، در 11 آذرماه جلسه مشترک هیئت مدیره، مدیران عامل و بازرس دو صندوق در شهرستان دزفول برگزار شد. 

این جلسه هم اندیشی پس از بازدید برخی طرح های نیمه تمام در بخش کشاورزی شهرستان دزفول به منظور حمایت و امکان سرمایه گذاری دو صندوق و همراهی سایر تشکل های کشاورزی (پس از بررسی و تحلیل اقتصادی و اخذ مصوبات مجامع سهامداران)، با حضور تمام اعضاء هیئت مدیره، مدیران عامل و بازرس صندوق استان خوزستان در شهرستان دزفول تشکیل شد.

طی این بازدید از شهرستان دزفول که بیش از 8 ساعت (طرح های اجرایی در بخش کشاورزی از جمله پایانه گل و گیاه و ...)به طول انجامید، به جمعبندی و تحلیل و بررسی نهایی با حضور مدیران دو صندوق رسید.

در این جلسه سید علی جلالی و احمد زارعی روسای هیات مدیره صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان و شهرستان دزفول در مورد ظرفیت های کشاورزی شهرستان و توانمندی های قابل مساعدت صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی خوزستان و دزفول ارائه کردند.

در این جلسه از تمام کسانی که در تشکیل صندوق شهرستان تلاش و کوشش کردند، به ویژه مهران زاده، نماینده شرکت مادر تخصصی در صندوق شهرستان دزفول تحت عنوان رئیس هیئت مدیره تقدیر و تشکر به عمل آمد و آرزوی توفیق نماینده جدید معرفی شده شرکت مادر تخصصی احمد زارعی از خداوند منان استعانت شد.

 



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.