چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۵ www.sfida.ir

پیش بینی برداشت بیش از دو هزار تن میگو با تسهیلات صندوق بوشهر


مديرعامل صندوق حمايت از توسعه بخش کشاورزي استان بوشهر گفت: صندوق جمعا به مبلغ بیش از 160 میلیارد ریال در قالب تسهیلات قرض الحسنه و ضروری به پرورش دهندگان میگو پرداخت کرده که با توجه به وضعیت تولید در سال جاری انتظار می رود، حدود 2500 تن میگو برداشت شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی، ماندني  زنگويي، مديرعامل صندوق حمايت از توسعه بخش کشاورزي استان بوشهر ضمن تشکر از حمایت شرکت مادر تخصصی در تامین قسمتی از سرمایه در گردش پرورش دهندگان میگو گفت: در حال حاضر تعداد 111 شرکت پرورش دهنده میگو عضو صندوق هستند که سطحی معادل 2600 هکتار مزرعه پرورش دارند.

وی افزود: تاکنون صندوق از محل منابع داخلی بیش از 109 میلیارد ریال، از محل منابع شرکت مادر تخصصی 15 میلیارد ریال، از محل منابع بانک کشاورزی 40 میلیارد ریال و جمعا به مبلغ بیش از 160 میلیارد ریال در قالب تسهیلات قرض الحسنه و ضروری به پرورش دهندگان میگو پرداخت کرده است .

زنگویی تصریح کرد: از محل تسهیلات پرداختی حدود 3900 تن غذای میگو خریداری شده است که با توجه به وضعیت تولید در سال جاری انشاءالله انتظار می رود، حدود 2500 تن میگو برداشت شود .

مديرعامل صندوق حمايت از توسعه بخش کشاورزي استان بوشهر گفت: بنابراین با توجه به پیش بینی 12000 تن تولید میگوی پرورشی استان حدود 20 درصد آن وابسته به خدمات صندوق بوده است .           

 



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.