چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۶ www.sfida.ir

برگزاری نشست صمیمی همکاران با مدیران شرکت مادر تخصصی


نشست صمیمی همکاران با مدیران شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در روز یکشنبه 26 مردادماه از ساعت 14:30 در نمازخانه غدیربرگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امربین الملل شرکت مادر تخصصی، نشست صمیمیهمکاران با مدیران شرکت در روز یکشنبه 26 مردادماه از ساعت 16-14:30 با حضور سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، امیر اسلامی، مدیر منابع انسانی و پشتیبانی، منصور بنیاب، سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل و فضل خرم، معاون مدیر برنامه ریزی وتجهیز منابع و برخی از کارکنان شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در نمازخانه غدیر شرکت برگزار شد.

سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی با بیان اینکه نیروی انسانی، سرمایه اصلی این شرکت توسعه سرمایه گذاری است، گفت: تمام سعی ما در این شرکت این است که فضای صمیمی و یکدلی را میان کارکنان و مدیران ایجاد شود که این جلسه در همین راستاست.

وی افزود: داشتن نیروی انسانی کارآمد و فراهم کردن امکانات برای آنها می تواند یک شرکت را به سوی افقی تازه و چشم اندازی روشن رهنمود کند. که امید است این شرکت با نیروی های جوان خود هر روز بیش از پیش به سوی آینده ای روشن گام بردارد.

گفتنی است در این جلسه به تشریح وظایف مدیریت ها و پرسش و پاسخ همکاران حاضر پرداخته شد. 

 



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.