چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ www.sfida.ir

افزایش ۸۴ درصدی سرمایه صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان هرمزگان


رئیس هیئت مدیره صندوق حمايت از توسعه منابع طبیعی استان هرمزگان از افزایش 84 درصدی سرمایه این صندوق در تیرماه سال 1399 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ عیسی برخورداری پور، رئیس هیئت مدیره صندوق حمايت از توسعه منابع طبیعی استان هرمزگان گفت: سرمایه این صندوق از مبلغ 41 میلیارد و 543 میلیون ریال به 76 میلیارد و 543 میلیون ریال افزایش یافته است.

وی افزود: با افزایش سرمایه در تیرماه سال 1399 مبلغ 35 میلیارد ریال به سرمایه صندوق افزوده شد که از این مبلغ 17 میلیارد و 150 میلیون ریال که با همکاری و مساعدت سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان برای افزایش سرمایه سهم بخش دولت تخصیص داده شد و مبلغ17 میلیارد و 850 میلیون ریال توسط بخش خصوصی تامین شده است.

برخورداری پور اظهار داشت: صندوق حمايت از توسعه منابع طبیعی استان هرمزگان در سال 1396 با 18 شرکت تعاونی تشکیل و با سرمایه اولیه 10 میلیارد و 310 میلیون ریال فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون با 55 شرکت تعاونی و با سرمایه 76 میلیارد و 543 میلیون ریال به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی تصریح کرد: از ابتدای تشکیل صندوق تاکنون مبلغ 56  میلیارد و 193 میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شده که  تا پایان سال 1399 این رقم به مبلغ 70 میلیارد ریال خواهد رسید.

وی اعلام داشت: در راستای استفاده از ظرفیت های قانونی به منظور تامین منابع مالی سهم بخش دولت از جمله تبصره 3 ماده 31 قانون احکام دائمی کشور، ماده 33 قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی کشور و ماده 17 قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی ایجاد شده و با همکاری استانداری، سازمان برنامه و بودجه استان هرمزگان بتوان نسبت به تخصیص اعتباری برای افزایش سرمایه در مرحله بعدی جهت توسعه و ارتقاء به ظرفیت های صندوق را خواستار شد.



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.