چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۵ www.sfida.ir

پرداخت ۶ میلیارد ریال تسهیلات توسط صندوق استان زنجان


مديرعامل صندوق حمايت از توسعة بخش کشاورزي استان زنجان گفت: تاکنون مبلغ 6 میلیارد ریال تسهیلات ضروری به اتحادیة تعاونی‌های روستایی استان برای خرید و توزیع نهاده‌های کشاورزی و کود شیمیاییعلاوه بر تسهیلات عادی صندوق پرداخت کرده است.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل شرکت مادرتخصصی؛ تقی مجتهدی، مديرعامل صندوق حمايت از توسعة بخش کشاورزي استان زنجان گفت:             تاکنون به مبلغ 6 میلیارد ریال به اتحادیة تعاونی های روستایی استان برای خرید و توزیع نهاده‌های کشاورزی و کود شیمیایی تسهیلات ضروری پرداخته کرده که برای تثبیت قیمت‌ها و توزیع به موقع این نهاده‌ها بین کشاورزان اثرگذار بوده است.

وی افزود: همچنین 60 میلیارد ریال تسهیلات عادی 4 درصدی به 40 تشکل عضو صندوق پرداخت شده است.

مجتهدی افزود: فیلمبرداری از فعالیت صندوق و تشکل‌های عضو توسط گروه فیلمبرداری جهاد برای انعکاس عملکرد از شبکة روستا که قرار است به زودی در 2 برنامه پخش شود.

مديرعامل صندوق حمايت از توسعة بخش کشاورزي استان زنجان گفت: پی‌گیری برای برقراری مجدد تسهیلات 9 میلیارد ریالی اتحادیة دامداران استان که با ضمانت این صندوق از صندوق حمایت از توسعة دامپروری و تولیدات دامی اخذ شده است و این تسهیلات نقش بسیار موثری در جلوگیری از نوسانات قیمت نهاده‌های دامی و تثبیت قیمت‌ها داشته است.

وی افزود: تصویب طرح تأسیس و بازنگری صندوق و پیش‌بینی افزایش سرمایه تا سقف 200 میلیارد ریال و افزایش 70 درصدی سرمایه از 43 میلیارد ریال به 73 میلیارد ریال و ثبت و اعمال آن از دیگر فعالیت های اثربخش صندوق استان زنجان بوده است.



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.