چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ www.sfida.ir

انتصاب نماینده جدید شرکت مادر تخصصی در هیئت‌مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان الیگودرز


نماینده جدید شرکت مادر تخصصی در هیئت‌مدیره صندوق حمايت از توسعه بخش كشاورزي شهرستان الیگودرز با حکم رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی انتصاب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ طی حکمی ‌از سوی سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، حمیدرضا غلامی، نماینده جدید شرکت مادر تخصصی در هیئت‌مدیره صندوق حمايت از توسعه بخش كشاورزي شهرستان الیگودرز منصوب شد.

در حکم وی آمده است: «با عنايت به پيشنهاد رئیس سازمان جهاد كشاورزي استان لرستان و با استناد به ماده 110 لايحه اصلاحي قانون تجارت، جناب‌عالی را به‌عنوان نماينده اين شركت در هیئت‌مدیره صندوق حمايت از توسعه بخش كشاورزي شهرستان الیگودرز منصوب می‌نمایم.

مورد تأکید است، رعايت مفاد اساسنامه صندوق، قانون تجارت و ساير قوانين و مقررات مربوطه و همچنين تقويت تعاملات با تشکل‌ها، تعاونی‌ها و بهره‌برداران حقیقی بخش كشاورزي، اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های شركت مادر تخصصي و حفظ ارتباط مستمر با اين شركت و مساعدت ریاست سازمان جهاد كشاورزي استان مربوطه، در جهت افزايش توانایی‌ها و رسيدن صندوق به جايگاه شايسته در توسعه بخش كشاورزي آن شهرستان اقدامات لازم به عمل‌آورید.

توفيق روزافزون براي جنابعالي و اعضاي هيات مديره صندوق از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

 



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.