چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ www.sfida.ir

انتصاب نماینده شرکت مادر تخصصی در هیئت‌مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان مانه و سملقان


نماینده شرکت مادر تخصصی در هیئت‌مدیره صندوق حمايت از توسعه بخش كشاورزي شهرستان مانه و سملقان با حکم رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی انتصاب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ طی حکمی ‌از سوی سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، هادی قهرمانیان به‌عنوان نماینده شرکت مادر تخصصی در هیئت‌مدیره صندوق حمايت از توسعه بخش كشاورزي شهرستان مانه و سملقان منصوب شد.

در حکم وی آمده است: «با عنايت به پيشنهاد رئیس سازمان جهاد كشاورزي استان خراسان شمالی و با استناد به ماده 110 لايحه اصلاحي قانون تجارت، جنابعالي را به عنوان نماينده اين شركت در هيئت مديره صندوق حمايت از توسعه بخش كشاورزي شهرستان مانه و سملقان  منصوب مي نمايم.

مورد تاكيد است، رعايت مفاد اساسنامه صندوق، قانون تجارت و ساير قوانين و مقررات مربوطه و همچنين تقويت تعاملات با تشكلها ، تعاونيها و بهره برداران حقیقی بخش كشاورزي، اهداف، سياستها و برنامه هاي شركت مادر تخصصي و حفظ ارتباط مستمر با اين شركت و مساعدت ریاست سازمان جهاد كشاورزي استان مربوطه، در جهت افزايش توانايي ها و رسيدن صندوق به جايگاه شايسته در توسعه بخش كشاورزي آن شهرستان اقدامات لازم به عمل آوريد.

توفيق روز افزون براي جنابعالي و اعضاي هيات مديره صندوق از خداوند متعال مسئلت مي نمايم.» 



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.