چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۲۲ www.sfida.ir

برگزاری گردهمایی آموزشی برای صندوق های تازه تاسیس


گردهمایی هم اندیشی و آموزشی با حضور نمایندگان و مدیران شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، مدیران عامل، اعضای هیات مدیره و بازرسان صندوق های شهرستانی تازه تاسیس روز یکشنبه 20 اسفندماه در مرکز آموزش امام خمینی (ره) در محمدشهر کرج با حضور حدود 120 تن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی، در ابتدای این همایش عوض علیزاده مقدم، قائم مقام و عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی درباره چشم انداز و راهبرد صندوق های شهرستانی سخنرانی کرد.

در ادامه ابوالقاسم شمس، عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی، درباره چارچوب ها و مدل ارائه خدمت در صندوق های شهرستانی در قالب پنل آموزشی بیاناتی ارائه کرد.

همچنین مهندس پژوهیده؛ مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان دزفول از تحربیات صندوق های شهرستانی سخن راند و مهندس شمس نیز در ادامه جلسه در بخش پرسش و پاسخ به سوالات حضار درباره نحوه تشکیل و قوانین مربوطه پاسخ گفت.

حسن طاهری، مشاور حقوقی شرکت مادر تخصصی، نیز در ادامه جلسه به تشریح مبانی حقوقی شرکت ها و ثبت صندوق های غیردولتی پرداخت. در پایان نیز رحیم نظری، مدیر توسعه عملیات و بهبود بهره وری نیز مدل مفهومی حضور صندوق در عرصه روستا را تشریح کرد.

در پایان به اعضای شرکت کننده در این دوره آموزشی گواهی ارائه می شود. 



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.