چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ www.sfida.ir

تبیین زنجیره تولید ماهیان گرم‌آبی در صندوق گیلان


جلسه تبیین و ارائه مدل‌های جدید خدمت رسانی با موضوع ماهیان گرم‌آبی با حضور دست اندرکاران زنجیره تولید ماهی گرم‌آبی از قبل از تولید تا مرحله فروش روز پنج شنبه بیستم آبان ماه در دفتر کار صندوق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ جلسه تبیین و ارائه مدل‌های جدید خدمت رسانی با موضوع ماهیان گرم‌آبی با حضور شهریار رستمی، مدیر توسعه سرمایه‌گذاری و تسهیلات شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، دست اندرکاران زنجیره تولید ماهی گرم‌آبی از قبل از تولید تا مرحله فروش، نماینده اداره کل شیلات استان و نصری، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان گیلان روز پنج شنبه بیستم آبان ماه در دفتر کار صندوق برگزار شد.

در این جلسه توضیحات لازم در زمینه‌ زنجیره تولید ماهیان گرم‌آبی و چگونگی ورود به مراحل زنجیره تولید از سوی شهریار رستمی، مدیر توسعه سرمایه‌گذاری و تسهیلات شرکت مادر تخصصی ارائه شد.

در پایان مقرر شد؛ اداره کل شیلات استان گیلان طرح مربوط به زنجیره تولید آبزیان با جهت‌گیری ماهیان گرم‌آبی شامل میزان تولید، نیازهای تولید، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های تولید، نیازهای بازار، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بازار و ...  را تهیه و در اختیار صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان گیلان قرار دهد.



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.