چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ www.sfida.ir

انتصاب نماینده جدید شرکت مادرتخصصی در صندوق زنبورداری


نماینده شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در صندوق حمايت از توسعه صنعت زنبورداری کشور انتصاب شد.

به گزارش روابط عمومی‌و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ طی حکمی ‌از سوی سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، تورج صارمی، به عنوان نماینده شرکت مادر تخصصی در صندوق حمايت از توسعه صنعت زنبورداری کشور، منصوب شد.

در حکم وی آمده است:«با توجه به پیشنهاد معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با عنايت به توان و تجربيات جنابعالي و با استناد به ماده 110 لايحه اصلاحي قانون تجارت، جناب عالي را به عنوان نماينده اين شركت در هيات مديره صندوق حمايت از توسعه صنعت زنبورداری کشور منصوب مي نمايم.

با عنایت به لزوم اقتصادی نمودن تولید و ایجاد ارزش افزوده مناسب و پایدار در تولید عسل کشور در چارچوب استقرار زنجیره تولید و فراهم شدن تحقق این مهم با استفاده از ظرفیت صندوق مزبور، لذا ضروری است شرایط حضور فعال و کارآمد کلیه تعاونی ها و تشکلهای فراگیر و تولیدکنندگان را در حوزه قبل، حین و بعد از تولید  عسل کشور در صندوق مزبور فراهم گردد.

همچنین رعايت مفاد اساسنامه صندوق، قانون تجارت و ساير قوانين و مقررات مربوطه مورد تاکید است و همچنين حفظ ارتباط برای اجرایی نمودن اهداف، سياستها و برنامه هاي شركت مادر تخصصي در جهت افزايش توانايي ها و رسيدن صندوق به جايگاه شايسته در توسعه صنعت زنبور داری کشور در سرلوحه برنامه کاری جنابعالی قرار گیرد. توفیق روز افزون شما و سایر اعضای هیئت مدیره را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.»



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.