چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ www.sfida.ir

۱۰۲ صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کشور وجود دارد


رئیس اداره امور نمایندگان شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی گفت: در حال حاضر 102 صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در سطح کشور داریم.

 

به گزارش روابط‌عمومی و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی، علیرضا رئیسی، رئیس اداره امور نمایندگان شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی روز چهارشنبه در مجمع عادی و فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی خراسان جنوبی در بیرجند افزود: این تعداد صندوق شامل 32 صندوق استانی، هفت صندوق تخصصی و ملی، چهار صندوق منابع طبیعی،12 صندوق زنان و 47 صندوق شهرستانی است.

وی اظهار کرد: سرمایه کل صندوق های کشور افزون بر 11 هزار و 500 میلیارد ریال است.

رئیسی ادامه داد: 63.8درصد از این سرمایه مربوط به صندوق های استانی،23 در صد مربوط به صندوق های تخصصی و ملی، هفت صدم درصد از این منابع مربوط به صندوق های منابع طبیعی، نیم درصد مربوط به صندوق های 12 گانه زنان و 12 درصد از سرمایه کل مربوط به صندوق های 47 گانه شهرسانی است.

رئیس اداره امور نمایندگان شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی یادآور شد: هفت هزار و 186 تشکل عضو صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی  در کل کشور هستند.

رئیسی با بیان اینکه  خراسان جنوبی نخستین استانی است که شبکه صندوق های شهرستانی در آن کامل شده است ، افزود: در این استان یک صندوق در مرکز استان، 11 صندوق در شهرستان ها و سه صندوق مربوط به زنان روستایی تشکیل شده است و سرمایه کل صندوق های 15 گانه خراسان جنوبی، 546 میلیارد و 150 میلیون ریال است .

رئیس اداره امور نمایندگان شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی ادامه داد: در خراسان جنوبی 197 تشکل فراگیر و غیرفراگیر سهامدار این صندوق هستند و  پنج هزار و 397 عضو حقیقی، کشاورز و زنان روستایی سهامدار صندوق در استان هستند.

 



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.