چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۰ www.sfida.ir

برگزاری مراسم زیارت عاشورا در شرکت مادر تخصصی


به مناسبت فرا رسیدن ماه عزاداری سرور سالار شهیدان، مراسم زیارت عاشورا، عزاداری و نوحه خوانی در دهه اول با حضور پر شور اعضای هیات مدیره، مدیران و کارکنان در نمازخانه الغدیر شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی، تمام علاقمندان آقا اباعبد الله الحسین (ع) با حضور گسترده در این مراسم به عزاداری پرداختند.

این برنامه به همت هیات محبان اهل بیت که به صورت خودجوش از کارکنان شرکت ایجاد شده و در جلسه شورای فرهنگی به تصویب رسیده و با هماهنگی مدیرعامل تدارک و تا آخر دهه اول محرم 21 آبان ماه هر روز از ساعت 7:50 دقیقه صبح در نمازخانه همراه با سفره احسان  برگزار شد.

منصور بنیاب، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت در بخشی از سخنان خود با اشاره به فضلیت ماه محرم و زیارت عاشورا گفت: ماه محرم، ماه خون خدا است، در این ماه یکی از مصلحان بزرگ بشری، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است که شعاع محبت او تا قرون متمادی بر تمامی دل‌های عاشقان آن حضرت حکمفرما است، به شهادت رسید و ابدی شد.

در پایان زیارتپر فیض  عاشورا در یک فضای معنوی و با شکوه خاصی قرائت شد و حضار با سفره احسان ابا عبدالله حسین پذیرایی شدند.

گفتنی است، مراسم زیارت عاشورا تا آخر ماه صفر، روزهای دوشنبه هر هفته برپا خواهد شد. 



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.