چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ www.sfida.ir

مشکل تامین علوفه دام شهرستان طبس، با پرداخت تسهیلات توسط صندوق برطرف شد


مديرعامل صندوق حمايت از توسعه بخش کشاورزي شهرستان طبس گفت: مشکل تامین علوفه دام شهرستان طبس، با پرداخت مبلغ 1100 میلیون ریال به صورت مشارکت جهت خرید 1100 تن جو در زمان خشکسالی و توزیع آن بین دامداران تا حدودی بر طرف شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی، رسول کرمی، مديرعامل صندوق حمايت از توسعه بخش کشاورزي شهرستان طبس با بیان این مطلب درباره اهم فعالیت های این صندوق درسال مالی جاری نیز افزود: با توجه به ضرورت و اهمیت حضور فعال اتحادیه تعاونی روستایی در امر خرید محصولات کشاورزی، مبلغ 700میلیون ریال تسهیلات به صورت مشارکت برای عاملیت خرید جو مازاد کشاورزان به منظور حمایت از کشاورزان و جلوگیری از سوء استفاده واسطه ها،  به این اتحادیه پرداخت شد.

وی افزود: این صندوق به منظور حل مشکل و تامین نقدینگی شرکت های اتحادیه تعاونی روستایی، تعاونی روستایی کریت و تعاونی روستایی بهار کویر وتعاونی روستایی انقلاب شهرستان طبس، جمعا مبلغ 2660میلیون ریال تسهیلات به صورت مشارکت برای تامین کود مورد نیاز کشاورزان و نیز به منظور مشارکت در انجام تنظیم بازار میوه شب عید شهرستان طبس مبلغ 860 میلیون ریال تسهیلات به اتحادیه شرکت تعاونی های روستایی شهرستان طبس پرداخت کرده است.

کرمی تصریح کرد: به منظور کاهش در هزینه های خرید و نگهداری نهال کشت بافتی خرما و کاهش قیمت نهایی نهال، مبلغ 720میلیون ريال به عاملیت توزیع نهال شهرستان برای خرید 5000‌نهال خرما، به صورت تسهیلات مشارکت پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال مالی جاری تسهیلات ضروری به کشاورزان، دامداران و گلخانه داران سهامدار این صندوق به ترتیب به مبالغ1890میلیون ریال،1020 میلیون ریال و240میلیون ریال برای تامین کود و بذر مورد نیاز، تامین نهاده های دامی و خرید لوازم موردنیاز گلخانه ارائه شده است.

 

مديرعامل صندوق حمايت از توسعه بخش کشاورزي شهرستان طبس گفت: معرفی بهره برداران متقاضی  به بانک برای دریافت تسهیلات از محل معدل حساب صندوق به مبلغ 700میلیون ریال پرداخت مبلغ 200میلیون ریال جهت بیمه محصولات کشاورزی ودام سهامداران به صورت مدت دار با انعقادقرارداد باشرکت خدمات بیمه ای کشاورزی ره پویان امید نیز از فعالیتهای این صندوق از ابتدای سال مالی جاری می باشد.



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.