چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۴ www.sfida.ir

در صورت محقق‎ ‎شدن سهم شرکت مادر تخصصی و سهام داران


با کمک و مساعدت استانداری و همکاری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در هشتمین جلسه مجمع عمومی حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان قزوین؛ افزایش سرمایه 22 میلیارد تومانی این صندوق مطرح و مورد تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی، در این مجمع که روز سه شنبه با حضور حمیدرضا رشمئی؛ ذی حساب و مدیر مالی و اعتبارات شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، محمدرضا صفری؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی، علی اکبر متقی فرد؛ نماینده  شرکت مادر تخصصی و رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه در بخش کشاورزی استان قزوین و سهام داران آن در سالن باغستان جهاد کشاورزی استان برپا شده بود، خط مشی صندوق پیرامون افزایش سرمایه صندوق به استناد تفاهم نامه سه جانبه فی مابین استانداری قزوین، شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و رسیدگی به صورت حساب های عملکرد یک ساله مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

مجمع عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی قزوین برگزار شد

حمیدرضا رشمئی؛ مدیر مالی و اعتبارات شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی گفت: سرمایه فعلی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان قزوین 10 میلیارد و 911 میلیون تومان است که برای افزایش سرمایه با کمک و مساعدت رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین 5 میلیارد و 500 میلیون تومان از استانداری برای افزایش سرمایه صندوق به عنوان سهم دولت منظور شده است.

وی افزود: در صورت تامین 5 میلیارد و 500 میلیون تومان هم از سوی شرکت مادر تخصصی سهم دولت به 11 میلیارد تومان خواهد رسید و اگر سهام داران نیز همین میزان را پرداخت کنند، سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان قزوین از میزان 10 میلیارد به حدود 32 میلیارد تومان خواهد رسید که جهش بزرگی برای این صندوق و خبر خوشی برای کشاورزان این استان است.

رشمئی تصریح کرد: در سال جاری سود صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان قزوین 1 میلیارد تومان بود که این سود میان سهام داران این صندوق در این جلسه توزیع شد.

محمدرضا صفری؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در این مجمع حمایت از تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی و اعطای تسهیلات و انجام حمایت های مالی به تولیدکنندگان و متقاضیان در بخش کشاورزی را از مهمترین وظایف صندوق توسعه کشاورزی برشمرد.

صفری بر تشویق اعضا در سرمایه گذاری صندوق از طریق تشکل های بخش کشاورزی و همکاری در امور جاری برای تامین نیازهای مربوط هم تاکید کرد.

وی اظهارامیدواری کرد: با حمایت همه جانبه از کشاورزان و تولید کنندگان در راستای حل مشکلات این قشر فعال و همچنین رشد کمی و کیفی توسعه کشاورزی گام برداشت.

در این جلسه که با حضور 45  نفر از اعضای تشکل های بخش زراعت، دام و طیور استان برگزار شد، آرش حاج شفیعی ها و محمد قاجار به عنوان بازرسان صندوق انتخاب شدند.

در ادامه این جلسه نیز آقای ناطق محی الدین؛ رئیس سازمان تعاون روستائی قزوین سخنرانی کرد و گفت: حلقه مفقود میان تولید و بازار عرضه را باید پوشش دهیم تا قیمت محصولات کشاورزی در بازار تا این میزان نا به سامان نباشد که به طور مثال مرکبات در این فصل 800 تومان فروخته شود و در شب عید چون کشاورزان سردخانه ندارند و محصول کم می شود 5 هزار تومان فروخته شود. 



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.