چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ www.sfida.ir

انتصاب نماینده شرکت مادر در صندوق توسعه منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری


نماینده شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در صندوق حمايت از توسعه منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری انتصاب شد.

به گزارش روابط عمومی‌و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ طی حکمی ‌از سوی سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، سید اسماعیل صالحی، به عنوان نماینده شرکت مادر تخصصی در صندوق حمايت از توسعه منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری، منصوب شد.

در حکم وی آمده است: «با عنايت به پيشنهاد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهار محال و بختیاری و با عنايت به توان و تجربيات جنابعالي و با استناد به ماده 110 لايحه اصلاحي قانون تجارت، جنابعالي را به عنوان نماينده اين شركت در هيات مديره صندوق حمايت از توسعه منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری منصوب مي نمايم.

رعايت مفاد اساسنامه صندوق، قانون تجارت و ساير قوانين و مقررات مربوطه مورد تاکید است و همچنين انتظار دارد انجام تعاملات مستمر با تشكل ها و تعاوني هاي بخش منابع طبیعی و حفظ ارتباط برای اجرایی نمودن اهداف، سياست ها و برنامه هاي شركت مادر تخصصي و مساعدت ریاست سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور، در جهت افزايش توانايي ها و رسيدن صندوق به جايگاه شايسته در توسعه بخش منابع طبیعی آن استان در سرلوحه برنامه کاری جنابعالی قرار گیرد

توفيق روز افزون براي جنابعالي و اعضاي هيأت مديره صندوق از خداوند متعال مسئلت مي نمايم.»



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.