چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ www.sfida.ir

قیمت خرید تضمینی گندم ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد


وزیر جهادکشاورزی قیمت مصوب شورای قیمت‌گذاری محصولات اساسی کشاورزی برای خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم در سال زراعی جدید را ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی؛ غلامرضا نوری پس از پایان نشست امروز شورای قیمت‌گذاری محصولات اساسی کشاورزی، در گفتگوی تلفنی با خبر ۲۱ شبکه یک سیما گفت: جلسات متعدد شورای قیمت‌گذاری برگزار و در نهایت عصر امروز با توافق همه طرف‌ها، قیمت ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان برای هر کیلوگرم گندم در سال زراعی جدید، مورد تصویب قرار گرفت.
رییس شورای قیمت‌گذاری محصولات اساسی کشاورزی تاکید کرد: وزارت جهادکشاورزی در همه نشست‌ها، نفع کشاورزان را مد‌ نظر قرار داد و با اقناع سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی عضو شورا، قیمت قطعی ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان را برای خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم در سال زراعی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ تعیین و ابلاغ کرد.
نوری یادآور شد: با همه تلاش‌ها، قیمت گندم قبل از شروع سال زراعی جدید ابلاغ شد و امید می‌رود با همت کشاورزان و گندم‌کاران زحمتکش، خوداتکایی در تولید گندم در سال زراعی پیش رو تداوم یابد.
وزیر جهادکشاورزی در پایان گفت: منویات رهبر فرزانه انقلاب در خودکفایی محصول استراتژیک گندم، مورد توجه جدی دولت چهاردهم قرار دارد و با حمایت از کشاورز ایرانی، تولید ایرانی حمایت می‌شود.


© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.