به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادرتخصصی؛ این کارگاه آموزشی با موضوع« اقتصاد بازار محصولات کشاورزی » با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران، رؤسای اداره های شرکت مادر تخصصی در محل سالن جلسات از ساعت 8:30 تا10صبح برگزار شد.
گفتنی است؛ خانم دکتر فیروزه عزیزی، مدیر گروه پژوهشی مدیریت توسعه اقتصادی و استادیار دانشگاه تربیت مدرس در این نشست درباره مفاهیم و تعاریف بازار، ساختار و کارکرد آن ، اهمیت و نقش بازار، منابع شکست بازار، لزوم دخالت دولت ها در اقتصاد، تعاریف گوناگون تنظیم بازار، سیاست های تنظیم بازار در ایران و دیگر کشورها و نهادهای تنظیم بازار در ایران و دیگر کشورها، راهکارهای برای تنظیم بازار محصولات کشاورزی در ایران سخن گفت.
در ادامه جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و حاضران دیدگاه های خود را نسبت به چگونگی تنظیم بازارا به ویژه در محصولات کشاورزی در ایران بیان و پاسخ های مربوطه را دریافت کردند.