چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ www.sfida.ir

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی :‏‎ ‎صندوق ایلام باید پل برای صادارات محصولات دیگر ‏صندوق ها باشد


رئيس هيات مديره و مديرعامل شركت مادر تخصصي صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی به اشاره به اینکه مرز ایلام برای ما یک فرصت است اظهار داشت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان ایلام باید به عنوان پلی برای صادرات بین صندوق های 96 گانه عمل کند که برای انجام این رسالت به نقشه راه کاملی برای آینده نیازمند است.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئيس هيات مديره و مديرعامل شركت مادر تخصصي صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در جلسه مشترك با رئیس و معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، اعضا هیات مدیره صندوق و مدیرعامل بانک کشاورزی استان ایلام در روز یکشنبه 26 مهرماه امسال گفت: عملکرد صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان ایلام خوب بوده است. امروز ما اینجا هستیم تا با همکاری استانداری، سازمان جهاد کشاورزی و همکاران حاضر در صندوق نقشه راه را برای صندوق ترسیم کنیم.

وی افزود: تعامل میان سازمان جهاد کشاورزی استان، شرکت مادر تخصصی و صندوق استان باید بیشتر شود چرا که هم اکنون سرمایه صندوق در شأن مردم استان ایلام نیست.

رئيس هيات مديره و مديرعامل شركت مادر تخصصي صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی گفت: عقب ماندگی صندوق ایلام مربوط به استان است و باید جبران شود و باید جلسانی با محوریت معاونت اقتصادی استانداری برای رشد و توسعه صندوق و خدمت رسانی برنامه ریزی و تشکیل شود.

رضوی اردکانی با اشاره به اینکه اگر در سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام بهتر است یک کارگروه برای رشد و توسعه صندوق با حکم رئیس سازمان تشکیل شود، تصریح کرد: مدل ارائه خدمت نیز باید در کار گروه پیگیری و عملیات برای خدمت جدید انجام شود.

قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی:

تکمیل زنجیره تولید در ایلام باید در اولویت قرار گیرد

در ادامه عوض علیزاده مقدم، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با اشاره به اینکه باید مدل ارائه خدمت به صورت جدی برنامه ریزی شود، گفت: زنجیره تولید در استان را نیز باید تکمیل کرد.

وی افزود: کارگروه رشد و توسعه صندوق با حکم رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام تشکیل شود و جلسات دوره ای شرکت  با سازمان و صندوق به صورت مداوم برگزار شود.

همچنین علیرضا اشرفی، عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی گفت: نحوه تعادل سهم زیربخش ها و لحاظ کردن در طرح بازنگری صندوق مدنظر قرار گیرد .

وی با تاکید بر اینکه تشکیل به موقع جلسات هیات مدیره و مجامع و ثبت مصوبات مجامع در اداره ثبت شرکت ها گفت: تعامل میان سازمان جهاد کشاورزی، شرکت مادر تخصصی، صندوق و سهامداران انجام شود. کارگروه رشد و تقویت صندوق تشکیل شود.

 مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان ایلام:

کشت 40 هکتار نهال پسته در ایلام

منصور بازدار، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان ایلام نیز گزارشی از سیمای بخش کشاورزی استان ایلام ارائه کرد.

 

وی افزود: به دنبال محصول اقتصادی پسته در استان هستیم و تاکنون نیز 40 هکتار کشت کرده ایم.



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.