چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ www.sfida.ir

صندوق های شهرستانی نهال نوپا هستند که به مراقبت و حمایت نیاز دارند


 جلسه مشترک رئيس هيات مديره و مديرعامل و اعضای هیات مدیره شركت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و اعضاء هیات مدیره  صندوق های غیر دولتی حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان گرمسار، آرادان و ایوانکی  در تاریخ 5 مهرماه ماه امسال در سالن جلسات شرکت مادر تخصصی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ جلسه مشترک سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئيس هيات مديره و مديرعامل و عوض علیزاده مقدم, علیرضا اشرفی و ابوالقاسم شمس اعضای هیات مدیره و داریوش اعرابی, مدیر امور نمایندگان و مجامع و علیرضا رئیسی، رئیس اداره امور نمایندگان و فضل خرم، معاون مدیریت برنامه ریزی و تجهیز منابع شركت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و نمایندگان شرکت مادر تخصصی، مدیران عامل و اعضاء هیات مدیره  صندوق های غیر دولتی حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان های گرمسار، آرادان و ایوانکی  در تاریخ 5 مهرماه ماه امسال در سالن جلسات شرکت مادر تخصصی برگزار شد.

سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئيس هيات مديره و شركت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در این جلسه گفت: صندوق ها تجربه جدیدی هستند، مانند نهال نوپا و این نهال به مراقبت و حمایت نیاز دارد و نباید صندوق ها وابسته شوند بلکه باید برروی پای خود بایستند.

وی افزود: صندوق باید روی بستر مردم شکل بگیرد و دولت نظارت کند که مسیر خوبی را طی کنند و بعنوان تجربه موفقی مطرح گردند .

رضوی اردکانی اظهار داشت: هنر ما باید این باشد که اعتماد مردم و مسئولان را در کنار هم داشته باشیم و ببینیم دولت و مردم  از ما چه می خواهند. درخواست ملت از ما ارائه منابع به بهترین نحو است و این باید هنر ما باشد و ما باید مشکل را حل کنیم.

وی تصریح کرد: ملاک ما در صندوقها باید این باشد که رضایت سهامداران را جلب کنیم و به دست آوردن سود ملاک خوبی برای صندوقها نیست. مدل ارائه خدمت اینست که بدانیم فرایند ارائه خدمات نهاده ای در شهرستان چگونه است .

رئيس هيات مديره و شركت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با اشاره به اینکه اشکال ما در این است که نمی توانیم فعالیتهایمان را در قالب مدل طراحی کنیم، وی گفت: مهمترین فعالیت ما در ماه های  آینده طراحی مدل ارائه خدمت در فعالیتهای مختلف صندوق است و تقاضا دارم برای این کار دقت لازم صورت گیرد و مدل های ارائه خدمت را در اتاق فکر طراحی کنیم.

در ادامه ابوالقاسم شمس, عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصصی گفت: در گردهمایی سمنان قرار شد,  صندوق ها نظرات خود را در مورد مدل ارائه خدمت برای شرکت مادر ارسال کنند و بعد از بررسی این نظرات در شرکت مادر، ما در جلسه ای خدمت شما برسیم.

وی افزود: برنامه تغییر نکرده است و دوستان بر طبق برنامه قبلی عمل کنند و بعد از تهیه مدل ارائه خدمت، بحث بعدی گزارش فعالیتهای اثر بخش است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین صندوق ها تسهیلات مرمت قنات ها را برای ما گزارش کنند تا ما شیوه عمل در صندوق را بدانیم. 



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.