چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ www.sfida.ir

انتخاب مدیرعامل صندوق زنان استهبان به عنوان کارآفرین نمونه استان فارس


از مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی وثوق شهرستان استهبان در جلسه هم اندیشی منتخبین شورا و دهیاران روستاهای استان فارس به عنوان کارآفرین نمونه تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ از مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی وثوق شهرستان استهبان در جلسه هم اندیشی منتخبین شورا و دهیاران روستاهای استان فارس که در 7مهرماه 1394 در شیراز برگزار شد، به عنوان کارآفرین نمونه تقدیر شد.

این جلسه که با حضور خلیل  رضائیان، معاون استانداری استان فارس در امور عمرانی، حشمت کوشکی، مدیرکل مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان فارس، شبير زارع خفري، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری استان فارس و محمد سقایی، نماینده مردم استهبان و نی ریز در مجلس شورای اسلامی و منتخبان و مسئولان شورا و دهیاران برگزار شد، سمیه سادات مرشدی گزارشی از فعالیت‌های صندوق زنان روستایی وثوق استهبان ارائه کرد که موجب استقبال دهیاران و مسئولان شورا برای ایجاد اشتغال در مناطق خود با استفاده از ارتباطات بیشتر با صندوق زنان استهبان شد.

همچنین مدیرانحاضراز نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های زنان روستایی که همزمان با روز روستا در اداراه کل فنی و حرفه ای شهرستان استهبان برپا بود، بازدید کردند.

 

گفتنی است؛ با توجه به موفقیت های زنان روستایی در صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی وثوق شهرستان استهبان، شبير زارع خفري، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری استان فارس پیشنهاد داد که در صورت ارائه طرح از تعاونی دهیاران تسهیلات به صندوق پرداخت می شود.



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.