چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ www.sfida.ir

رئیس سازمان امور عشایرایران : ‏ پرداخت ۱۲۰۰میلیارد ریال اعتبار برای طرح زنجیره دام عشایر توسط صندوق عشایر


صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی عشایری توانست میزان 1200 میلیارد ریال از اعتبار تخصیص یافته از بودجه سال 93  کشور را در غالب طرح زنجیره تولید با هدف پروار بندی 650 هزار راس دام جذب و اجرایی کند.

 

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی عشایری توانست میزان 1200 میلیارد ریال از اعتبار 1340 میلیارد ریالی تخصیص یافته از بودجه سال 93  کشور از محل منابع صندوق توسعه ملی را در غالب طرح زنجیره تولید با هدف پروار بندی 650 هزار راس دام جذب و اجرایی کند.

کرمعلی قندالی، رئیس سازمان امور عشایر ایران با ابزار رضایت از این موضوع گفت: خوشبختانه با تلاش سازمان و امور مجلس وزارت جهاد کشاورزی این طرح و منابع مربوط به آن در قانون های جدید به قانون دائمی تبدیل شده است و مشکلات با هماهنگی های لازم با فراکسیون عشایر مجلس شورای اسلامی مطرح و ان شالله در آینده نزدیک برطرف خواهد شد.

وی افزود: در این صورت حداقل سالانه بین دو هزار تا دو هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات با سود نسبتاً کم به منظور اجرای این طرح هزینه خواهد شد.

 رئیس سازمان امور عشایر ایران اظهار داشت: امیدوارم با اجرای این گونه طرح ها شاهد ارتقای سطح بهره وری از منابع تولید و ارتقای سطح درآمد بهره برداران به ویژه عشایر معزز و محترم باشیم. 



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.