چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ www.sfida.ir

انتصاب نماینده شرکت مادر در صندوق شهرستان راز و جرگلان


نماینده شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان راز و جرگلان انتصاب شد.

به گزارش روابط عمومی‌و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ طی حکمی ‌از سوی سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، علی وحیدی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان راز و جرگلان، به عنوان نماینده شرکت مادر تخصصی در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان راز و جرگلان، منصوب شد.

در حکم وی آمده است:«پیرو هماهنگی و مشورت های به عمل آمده و با عنايت به پيشنهاد رئیس سازمان جهاد كشاورزي استان خراسان شمالی با عنايت به توان و تجربيات جناب عالي و با استناد به ماده 110 لايحه اصلاحي قانون تجارت، جناب عالي را به عنوان نماينده اين شركت در هيئت مديره صندوق حمايت از توسعه بخش كشاورزي شهرستان راز و جرگلان منصوب مي نمايم.

رعايت مفاد اساسنامه صندوق، قانون تجارت و ساير قوانين و مقررات مربوطه مورد تأکید است و همچنين انتظار دارد انجام تعاملات مستمر با تشكل ها و تعاوني هاي بخش كشاورزي و حفظ ارتباط برای اجرایی نمودن اهداف، سياستها و برنامه هاي شركت مادر تخصصي در جهت افزايش توانايي ها و رسيدن صندوق به جايگاه شايسته در توسعه بخش كشاورزي آن شهرستان در سرلوحه برنامه کاری جناب عالی قرار گیرد.

 

 توفيق روز افزون براي جناب عالي و اعضاي هيأت مديره صندوق از خداوند متعال مسئلت مي نمايم.»



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.