چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ www.sfida.ir

برگزاری کارگاه آموزشی در صندوق زنان شهرستان قائمشهر


کارگاه آموزشی صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی شهرستان قائمشهر با حضور مشاور مدیرعامل در صندوق های حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری، هیات مدیره و نمایندگان صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی در صندوق زنان شهرستان قائمشهر در تاریخ 10 شهریورماه 1394 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادرتخصصی؛ کارگاه آموزشی صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی شهرستان قائمشهر با حضور محمدتقی شریعتی، مشاور مدیرعامل در صندوق های حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری، قربان میربگ، معاون مدیر توسعه عملیات و بهبود بهره وری شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، هیات مدیره و نمایندگان صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی در صندوق زنان شهرستان قائمشهر برگزار شد.

 در این کارگاه آموزشی معصومه صفری، رئیس اداره ترویج جهاد کشاورزی قائمشهر و نماینده شرکت مادر تخصصی در صندوق زنان شهرستان قائم شهر و شهربانو صالحی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان شهرستان قائم شهر  توضیحاتی درباره صندوق های اعتبارات خرد زنان بیان کردند..

 سپس، مشاور مدیرعامل با گروه بندی شرکت کنندگان، انتظارات آنها، مشکلات صندوق و اطلاعات کامل هر صندوق را با مشارکت اعضاء مورد بحث و بررسی قرار داد و با تبادل نظر از اعضاء سوالات آنها را پاسخ گفت و پیشنهادات و راهکارهای اعضاء را مورد بررسی قرارداد.

وی افزود: هدف از برگزاری این کلاس آموزشی مقایسه صندوق اعتبارات خرد و صندوق زنان شهرستان، دستیابی به درک و فهم مشترک از هدف، ارکان، ساختار، کارکرد و مدل ارائه خدمت در صندوق زنان شهرستان و تفاوت آن با صندوق اعتبارات خرد و همچنین مدل ارائه خدمت در دو صندوق مذکور بود.           

 



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.