چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ www.sfida.ir

برگزاری همزمان مجمع عمومی سالانه ۹ صندوق شهرستانی استان خراسان جنوبی


رئیس اداره امور مجامع و حقوقی شرکت مادر تخصصی خبر داد:

 

برگزاری همزمان مجمع عمومی سالانه 9 صندوق شهرستانی استان خراسان جنوبی

رئیس اداره امور مجامع و حقوقی شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی گفت: جلسه مجمع عمومی و فوق‌العاده 9 صندوق شهرستانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی روز سه شنبه 10 شهریورماه در سالن جلسات جهاد کشاورزی استان با دو موضوع انتخاب هئیت مدیره و تصویب اصلاحیه بودجه سال جاری و بودجه پیشنهادی سال آینده برای اولین بار همزمان و با نظارت از طریق ویدئو کنفرانس در شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادرتخصصی؛ هوشنگ محمدی، رئیس اداره امور مجامع و حقوقی شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در جلسه مجمع عمومی و فوق‌العاده همزمان 9 صندوق شهرستانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی که در سالن جلسات جهاد کشاورزی استان با دو موضوع انتخاب هئیت مدیره و تصویب اصلاحیه بودجه سال جاری و بودجه پیشنهادی سال آینده برای اولین بار به صورت ویدئو کنفرانس با شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: همان طور که مستحضر هستید، مدت 11 سال از تشکیل صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کشور می‌گذرد. در مدت مذکور،تعداد 90 صندوق تشکیل و چهار صندوق نیز در مرحله ثبت قرار دارد.

رئیس اداره امور مجامع شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی ادامه داد: از این تعداد، 32 صندوق استانی،41 صندوق شهرستانی، هشت صندوق محصولی و 11 صندوق حمایت از توسعه زنان روستایی  است.

تشکیل 14 صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در خراسان جنوبی

محمدی با اشاره به وجود تعداد 14 صندوق شهرستانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی در استان خراسان جنوبی، اذعان داشت: لازم به ذکر است که یک صندوق، استانی بوده که از سال 86 کار خدمات‌رسانی خود را آغاز کرده است و 11 صندوق به صورت شهرستانی و دو صندوق در قالب صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای زنان روستایی و عشایری در حال ارائه خدمت می باشند.

ضرورت تعریف بخش های کشاورزی، صنعت و خدمات

هاشم ولی پور مطلق، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی، از شهرستان سرایان از طریق ویدئو کنفرانس در این جلسه به ضرورت تعریف سه بخش کشاورزی، صنعت و خدمات تاکید نمود.

وی هدف دولت در بخش کشاورزی را نقدینگی در این بخش عنوان کرد و افزود: چنانچه توجه دولت و تزریق نقدینگی در بخش خدمات و به دنبال آن تولید و درآمد برای مردم حاصل نشود، قطعا توسعه، توسعه پایداری نخواهد شد.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی  تصریح کرد: همان طور که اشاره شد اگر نقدینگی متناسب با نیاز هر بخش به آن بخش تزریق نشود،نه تنها برای آن بخش مفید نخواهد بود بلکه آسیب هایی را نیز به آن بخش می زند.



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.