چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ www.sfida.ir

بازدید نمایندگان کمیسیون کشاورزی مجلس از پروژه های صندوق زنان استهبان


رئیس هیات مدیره و مدیرعامل قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی به همراه دو تن از نمایندگان کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، از فعالیتهای صندوق زنان روستایی و عشایری  شهرستان  استهبان،  بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصصی؛ سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و عوض علیزاده مقدم، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی به همراه دو تن از نمایندگان کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، غلامرضا مقصودی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان فارس از فعالیتهای زنان در صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی وثوق استهبان در منطقه ایج و استهبان بازدید کردند.

همچنین از کارگاه فرآوری بیش از 20 نوع تولید عرقیات و سالن پرورش و از نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی که شامل صنایع دستی، انواع ترشیجات، رب انار، انجیر، زعفران، نبات، نان محلی، لبنیات، کماچ، انواع عرقیات، گل محمدی، بادام، گردو، انواع سبزیجات، گیاهان دارویی، ..بازدید کردند.

 پس از بازدید جلسه ای با حضور مدیران صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان نی ریز، فرماندار و مسئول شورای شهر و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نی ریز برگزار شد.

 سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی ضمن تشکر از نمایندگان کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی و نماینده حقوقی دولت گفت: در این جلسه ترکیبی از دولت و مجلس وجود دارد که گزارش این جلسه می تواند کمک موثری به مردم کند.

وی افزود: تقویت سرمایه و تجاری سازی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی را باید پیگیری  کنیم.

محمد بوستانی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان استهبان جدی گرفتن کارگاه‌های فعالیت زنان با توجه به درآمدزایی و برگشت تسهیلات را خواستار شد.

همچنین مهدی شرفی، فرماندار استهبان گفت: حمایت از خانواده های روستایی لازمه توسعه روستاهاست و در جهت تقویت آنان باید گامهای موثری برداشته شود.

سمیه سادات مرشدی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی وثوق استهبان گزارشی از فعالیتهای صندوق از ابتدای تاسیس و همچنین تاریخچه صندوق های اعتباری خرد را ارائه کرد.

فرهمندفر، نماینده کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی هم دلیل پایین بودن تولید در کشاورزی را رعایت نکردن سه عامل مدیریت، سرمایه گذاری کمتر صورت گرفته جهت واگذاری کارها به بخش خصوصی و بازار اعلام کرد و  افزود: صندوقها باید کار بازاریابی را در دست بگیرند و باید درآمد کشاورزان را بالا برد تا کشاورزی پایدار بماند.

سپس دکتر مرادی، نماینده حقوقی دولت گفت: از مبحث حقوقی آمادگی دریافت هر پیشنهادی را برای تسریع کردن کار به ویژه فروش اموال برای بالا بردن سرمایه جهت تسریع در افزایش سرمایه، شناخت توانمندی ها و آشنایی با مردم را داریم.

 



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.