چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۰۸ www.sfida.ir

‎سخنرانی دکتر انواری رستمی درباره استراتژیهای مالی در شرکت مادرتخصصی


جلسه  سخنرانی با محوریت «استراتژیهای مالی» با استادی دکتر علی اصغر انواری رستمی در جلسه شورای مدیران شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی روز شنبه 7 شهریورماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادرتخصصی؛ این سخنرانی با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران، روسای اداره ها و کارشناسان شرکت مادر در محل سالن جلسات از ساعت8:30 تا 10:45 صبح برگزار شد.

گفتنی است؛ دکتر انواری رستمی در حال حاضر  استاد و مدیر گروه مديريت و برنامه ريزي پژوهشكده مطالعات مدیریت و توسعه فناوري  دانشگاه تربیت مدرس است. وی دارای 16 کتاب تالیفی و بیش از 150 مقاله معتبر علمی و پژوهشی در مجلات و کنفرانسهای معتبر داخلی و خارجی و بین المللی است و از مرداد 1390 به عنوان استاد تمام (پروفسور) در دانشگاه تربيت ‏مدرس مشغول به تدريس و تحقيق در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا بوده و در سال 2008 نيز دوره يكساله فرصت مطالعاتي خود را در دانشگاه McMaster كانادا در زمينه ارزیابی اثربخشي سازماني و ملي تكنولوژي اطلاعات سپري کرده است.

در ادامه جلسه پرسش و پاسخ برگزار و حاضران دیدگاه های خود را نسبت به چگونگی انجام و تدوین این استراتژی ها در بخش کشاورزی و شرکت مادر و صندوق های غیردولتی بیان و پاسخ های مربوطه را دریافت کردند.

 



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.